Terug
Gepubliceerd op 24/08/2022

Besluitenlijst  vast bureau

di 16/08/2022 - 08:35 Zaal Blauw
  • 8.

    2022_VB_00290 - Toeslag voor verzorgend personeel in diensten publieke gezinszorg - Kennisneming

    Kennis genomen

    In uitvoering van het VIA6-akkoord en na advies van de Raad van State, keurde de Vlaamse Regering op 3 juni 2022 definitief het besluit goed waarbij de verzorgende personeelsleden werkzaam in een erkende dienst van de publieke gezinszorg recht hebben op een toelage op het uursalaris, of een extra inhaalrust, voor prestaties geleverd op weekdagen tussen 18 en 20 uur.
    Het bestuur dient hierover nog te beslissen of er een toelage op het uursalaris toegekend zal worden of een extra inhaalrust.

  • 7.

    2022_VB_00288 - Zitting raad voor maatschappelijk welzijn - bepalen dagorde 29 augustus 2022 - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    De dagorde van de raad voor maatschappelijk welzijn wordt door het vast bureau besproken en bepaald.

  • 2.

    2022_VB_00289 - Verslag - vast bureau 2 augustus 2022 - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Tijdens de zitting van het vast bureau worden door de algemeen directeur notulen gemaakt die door het vast bureau moeten worden goedgekeurd.

  • 6.

    2022_VB_00294 - Financiën - bestelbons - facturen - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    De bestellijsten, de geboekte kostenlijst en de betaalloten moeten goedgekeurd worden.

  • 1.

    2022_VB_00287 - Fruit voor het personeel - Goedkeuring

    Goedgekeurd

    Sinds 2018 krijgen alle personeelsleden van sociaal huis en gemeentebestuur Tessenderlo wekelijks fruit aangeboden.

  • 3.

    2022_VB_00291 - Kennisgeving besluiten algemeen directeur juni 2022 - Kennisneming

    Kennis genomen

    De Personeelsdienst wil het vast bureau kennis laten nemen van de besluiten algemeen directeur.

  • 4.

    2022_VB_00292 - Kennisgeving besluiten algemeen directeur juli 2022 - Kennisneming

    Kennis genomen

    De Personeelsdienst wil het vast bureau kennis laten nemen van de besluiten algemeen directeur.

  • 5.

    2022_VB_00293 - Financiële rapportering - Q1 en Q2 2022 - Kennisneming

    Kennis genomen

    Regelmatige opvolging van belangrijke financiële informatie draagt bij aan een goede organisatiebeheersing. Het Decreet Lokaal Bestuur bepaalt dat de financieel directeur in volle onafhankelijkheid aan de gemeenteraad, aan de raad voor maatschappelijk welzijn, aan het college van burgemeester en schepenen en aan het vast bureau rapporteert over de thesaurietoestand, het debiteurenbeheer, de beheerscontrole en de evolutie van de budgetten.